Altres canals de participació

Informació sobre altres mecanismes de participació

Intervenció al Ple Municipal

El Ple Municipal és l’òrgan principal del govern de la ciutat, on es debaten i decideixen els temes importants del municipi. A Cerdanyola, els Plens ordinaris se celebren el darrer dijous de cada mes.

Totes les sessions del ple municipal són obertes a la presència de la ciutadania i es duen a terme a la sala de plens (en aquests moments es fa de manera telemàtica). També hi ha habilitat un espai d'audiència ciutadana "plenillo", com sempre abans del ple, a les 19:00 h. Podeu consultar totes les sessions celebrades, amb l'acta corresponent i ordre del dia que consta a la convocatòria, al següent enllaç.

Per participar, s’han de lliurar les preguntes, per escrit, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) fins el dijous abans de la data de celebració del ple: